God innsats på første autobelay konkurranse!

Postet av Vestland Bedriftsidrettskrets den 22. Nov 2022

Tusen takk til alle som har deltatt på Bedriftskonkurransen i klatring på autobelay på Høyt Under Taket Kokstad!

Innsatsen har vært upåklagelig og det gledes at engasjementet for klatring er så stort!

Vi har kåret beste mann og dame, samt beste bedrift som er den med høyest poengsum totalt.

VI GRATULERER: Natalia M. Ziertitz fra Sweco som beste kvinne, og Roar Sande fra Norconsult som beste mann. De har vunnet hver sin kalkpose med kalk i fra Mamut.

BESTE BEDRIFT: Norconsult med totalt 400 poeng! De vant med hele 133 poeng mer enn andreplassen som gikk til Siemens. De har vunnet et gavekort på Fangene på Fortet.

Du finner resultatlistene lengre ned på siden og aller nederst finner du premievinnere vi har trukket ut.

Klatring på autobelay er en sosial aktivitet som styrker kroppen og passer for alle, uavhengig av ferdighetsnivå.

Vi takker Høyt Under Taket Kokstad for innsatsen og arbeidet de har lagt ned i denne konkurransen, som var første av sitt slag i Bergen.

Se også vår nettside for flere klatretilbud.

Topp 6 Menn

Vestland Bedriftsidrettskrets

Framo Fusa AS

Se alle resultater her

Vi har i tillegg trukket ut noen heldige vinnere av noen fine premier, som kan hentes på Høyt Under Taket Kokstad fra og med i morgen 23. november. Vi gratulerer.

Oversikt over uttrekkspremier bedriftskonkuranse i klatring autobelay 14.-21. november 2022:
Kalkpose fra MamutFjellsportMarie Anderson
KalkFjellsportHarald Thomassen